Трал-причіп низькорамний розсувний – це особливий вид спецтехніки, який призначений для транспортування важких і негабаритних товарів. Це може бути техніка, промислове обладнання, різноманітні будівельні конструкції, сільськогосподарські машини та інший великогабаритний вантаж.
Основна особливість низькорамного напівпричепа платформи розсувного типу – це можливість регулювання довжини платформи, що суттєво розширює спектр завдань, які здатні виконувати напівпричіп ТРАЛ. конкретного вантажу, забезпечуючи стійке та безпечне транспортування. Таким чином, купити трал цього типу компанії ВАРЗ буде вигідно багатьом підприємствам, які займаються транспортуванням різного типу вантажу та потребують різних за габаритами перевізників.
Основа напівпричепа є низькорамною його платформою, яка відрізняється зниженим рівнем кліренсу. Як правило, висота платформи не перевищує 90 сантиметрів. У деяких випадках вона становить менше 50. Таким чином, центр тяжіння вантажу знаходиться нижче, а це суттєво підвищує стійкість при транспортуванні та знижує ризики перекидання великогабаритного вантажу. Це важливо, якщо ви плануєте використовувати низькорамний трал для транспортування бурових установок, екскаваторів, гусеничної техніки та інших масивних об’єктів.
Як правило, розсувний механізм у низькорамному причепі реалізований за рахунок телескопічних вставок, які дають змогу подовжувати базу на кілька метрів. Довжина платформи трала низькорамного причепа варіюється до 18 метрів. Ще одна важлива конструкційна особливість напівпричепа важковозу – це наявність апарелів. Вони можуть бути висувними або відкидними, якими технікам буде заїжджати на платформу. Апарелі, як правило, виготовлені з посиленої сталі та можуть бути гідравлічними або механічними.
Для того, щоб зафіксувати вантаж для транспортування, платформа додатково обладнана точками кріплення та петлями під стяжні ремені та ланцюги. Купити трал для перевезення екскаватора вигідно, особливо, якщо ви вибираєте розсувну модель спецтехніки. В цьому випадку варто звернути на одну важливу складову, осі низькорамного причепа. Як правило, тут використовуються посилені осі з поворотною функцією та системою розподілу навантаження. Це важливо для того, щоб низькорамний причіп залишався маневреним на поворотах і міг використовуватися також по міських вулицях.